Morgonlöpning

Mitt BMI påstår att jag är överviktig och med handen på hjärtat så har BMI:t rätt. 91 kg fördelade på 186 cm styrker påståendet. Så går det när man slarvar med kosten barn!

Aja, till dagens pass. Meningen var att ruska lite liv i kroppen nu och bara tala om att det kommer att bli till att röra lite på sig nu och inte bara sitta i soffan. 5.1 km i pulszon 3 var tanken men det var riktigt svårt att hitta pulsen. Min kropp vill verkligen inte träna på morgonen...alls. Det krävdes 2 km innan den började stabilisera sig och jag kunde börja ta i lite grann i alla fall. Pace visade att jag inte ens är nära något slags form, förutom rund då, men det vore ju rätt konstigt om det skulle vara så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det blir inte alltid som man tänkt sig

En hel vecka utan träning?

40-årskris?